Face To Face

Miękkie Techniki Negocjacji

3 499.00 PLN

Cena netto, nie zawiera podatku VAT

Przelew 7 dni

e-Materiały
e-Certyfikat
Przerwy Kawowe
Przerwy Obiadowe
DISCORD - zamknięta grupa
3 999.00
PLN

Cena netto, nie zawiera podatku VAT.

Przelew 14 dni

e-Materiały
e-Certyfikat
Przerwy Kawowe
Przerwy Obiadowe
DISCORD - zamknięta grupa
Miękkie Techniki Negocjacji

Informacje Podstawowe

Szkolenie z zakresu "Face To Face: Miękkie Techniki Negocjacji" odbywa się w Poznaniu, w renomowanych hotelach o standardzie trzygwiazdkowym.

Szkolenie z zakresu 'Miękkich Technik Negocjacji' to interaktywny warsztat, którego celem jest dostarczenie kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności dla tych, którzy chcą doskonalić miękkie aspekty negocjacji w środowisku biznesowym. Program skupia się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, budowaniu relacji oraz zwiększaniu skuteczności w procesach negocjacyjnych. Podczas praktycznego warsztatu uczestnicy będą mieli okazję eksplorować subtelności negocjacyjnego dialogu, doskonalić techniki perswazji i budować strategie efektywnego rozwiązania konfliktów.

Ekspertka w dziedzinie zakupów z zamiłowaniem do tworzenia i doskonalenia funkcji zakupów. W ciągłym ruchu świata biznesu odnajduje niezmienny punkt odniesienia w pasji do zakupów. Jej aktywne życie zawodowe uczy pokory, zrozumienia i otwartości umysłu.
 
Zakupy dla niej to nie tylko proces, ale ciągłe tworzenie i adaptacja do zmian. Specjalizuje się w profesjonalizacji funkcji zakupowej, skupiając się na procesach, strukturze, narzędziach i zespole. Przez różnorodne doświadczenia zawodowe zdobyła odwagę i determinację, które wykorzystuje w pokonywaniu trudności.
 
Jest kobietą o szerokich horyzontach, widzącą daleko i wprowadzającą nowe idee. Jej podejście do zakupów to nie tylko proces, lecz ciągła ewolucja i adaptacja. Odnajduje satysfakcję w wyzwaniach, a jej doświadczenia zawodowe są źródłem inspiracji do ciągłego rozwoju.
 
Dowiedz się więcej: https://www.linkedin.com/in/julia-jancy/

Poznaj Opinie Uczestników

Najmocniejszą strona szkolenia były ćwiczenia praktyczne i pokazanie, jak konkretnie odpowiadać na argumenty dostawcy. Na pewno wykorzystam je w negocjacjach, nie tylko z dostawca, ale też w innych sytuacjach zawodowych. Po szkoleniu jestem bardziej świadoma, wiem też, jak obronić się przed manipulacją.

Poznaj Opinie Uczestników

Dużo realnych przykładów, analiza ćwiczenia praktycznego, dużo propozycji, jak można zareagować inaczej oraz uniwersalne zasady negocjowania, bez względu na produkty, które się negocjuje. Duży plus również za atmosferę i interakcje. Po szkoleniu czuje się zainspirowana i zmotywowana do stosowania szerszego zakresu technik wywierania wpływu.

Poznaj Opinie Uczestników

Najmocniejszą stroną szkolenia było pokazanie metodyki negocjacji z dostawcą, krok po kroku, wyjaśnienie na realnych przykładach znaczenia niektórych elementów. Vademecum - super! Przed negocjacjami można przeczytać, żeby się zainspirować i odświeżyć wiedzę. Szkoląca ma duże doświadczenie praktyczne, widać to w trakcie warsztatu, jak na bieżąco analizowała nasz sposób negocjowania. Serdecznie polecam!

Program Szkolenia

Miękkie Techniki Negocjacji

I: Dobór stylu komunikacji w procesie negocjacji zakupowych.
  1.  Model DISC, czyli cztery kolory negocjacji - omówienie modelu w kontekście praktycznego zastosowania go w procesie negocjacji w zakupach. 
  2. Szanse i zagrożenia wynikające z wykorzystywania profilowania psychologicznego w procesie negocjacji zakupowych.
  3. Test DISC.
  4. Test Myers-Briggs.
II: Przebieg spotkania negocjacyjnego - krok po kroku.
  1. Przygotowanie merytoryczne - istotne i strategiczne liczby i fakty.
  2. Rózne aspekty interacji - role w zaspole negocjacyjnym. 
  3. Miejsce przy stole a dynamika negocjacyjna: jak wywierać wpływ przestrzenią?
  4. Otwarcie negocjacji - sztuka budowania mostów porozumienia.
  5. Przebieg negocjacji:
    1. Negocjacyjna retoryka: jak skutecznie wykorzystać mowę werbalną w zakupowym procesie negocjacyjnym?
    2. Komunikacja bez słów: kluczowe aspekty mowy niewerbalnej w negocjacjach w zakupach w biznesie.
    3. Negocjacje oparte na interesach, nie na stanowiskach: odkrywanie ukrytych motywacji.
    4. Tworzenie wartości dla obu stron: negocjacje oparte na korzyściach.
    5. Kontrast w negocjacjach zakupowych: wykorzystaj moc porównań i 
      kontrastujących propozycji.
    6. Rzadkie okazje - sztuka ograniczenia: odkryj psychologiczne aspekty niedostępności w negocjacjach.
    7. Siła reputacji: odkryj psychologiczne aspekty autorytetu w negocjacjach.
    8. Negocjacje oparte na sympatii: wykorzystaj psychologię relacji.
    9. Zaangażowanie i konsekwencja jako narzędzia negocjacyjne: kluczowe taktyki w negocjacjach zakupowych.
    10. Społeczny dowód słuszności: jak wykorzystać moc wpływu społecznego w negocjacjach zakupowych.
    11. Sprawiedliwość jako kryterium negocjacyjne: negocjacje oparte na obiektywnych standardach.
  6. Zarządzanie konfliktem i trudnymi sytuacjami - techniki radzenia sobie z trudnościami i napięciami w negocjacjach.
    1. Depersonalizacja: skuteczne rozwiązywanie problemów bez osobistych konfliktów.
    2. Strategiczne niereagowanie: kluczowa umiejętność pokonywania konfliktów.
    3. Odkryj moc dyplomacji: zasada 'Nie spieraj się' jako strategia negocjacyjna.
    4. Odzwierciedlenie i zmiana perspektywy: nowa mentalność negocjacyjna.
    5. Siła empatii w negocjacjach: negocjacje bez presji.
    6. Siła argumentu, czy argument siły.
III: Najdroższe i najczęstsze błędy negocjacyjne popełniane przez Kupców w procesie negocjacji

Julia Jancy

Negocjowałam już chyba wszystko: od części wykonawczych, technologii, poprzez chemię, inwestycje, usługi sprzątania, energię elektryczną czy gadżety reklamowe! Różnorodność produktów sprawiła, że postawiłam bardzo duży nacisk na zgłebianie wiedzy na temat współczesnych technik, weryfikacji ich skuteczności w rzeczywistych warunkach, wyciąganiu wniosków z efektów. Na bazie mojego doświadcznie z ponad 12 lat opracowywania uniwersalną metodykę prowadzenia negocjacji w zakupach, zarówno z dostawcami jak i wewnątrz biznesu - z współpracownikami oraz klientami wewnętrznymi. Skupiam się na człowieku i na sposobie dotarcia do niego poprzez wykorzystanie etycznych metod, które są dopasowane do jego osobowości. Negocjacje to jedna z kluczowych kompetencji w biznesie, dlatego jej permanentny i nieprzerwany rozwój i doskonalenie powininno stanowić cel dla każdego Kupca. Negocjacje to proces, który dobrze zaprojektowany, stanowi swego rodzaju dźwignię do sukcesu negocjacyjnego.

Serdecznie zapraszam na ten praktyczny warsztat! Na pewno otrzymasz dawke dużej wiedzy praktycznej oraz inspiracji!

Julia Jancy

Zapisz Się Na Szkolenie!